fluture
riff

Riff în Europa

de Gabi Matei

Una din vechile şi prestigioasele noastre formaţii, Riff (din Sibiu), continuă să aibă o bogată activitate, nu numai în ţară ci şi peste hotare: după un recital la S.O.S. CASTELUL, festivalul organizat de Mircea Goian la Hunedoara (public bun, sunet excelent) s-a plecat dimineaţa spre Nürnberg (1350 Km). Drum lung, noroc că nu a fost prea cald, trupa în formă, dornică să atace Vestul; la un hotel de lângă aeroport au fost cazaţi două zile. Primul concert – în Jokobsplatz, la cea de-a doua ediţie a RUMANIEN SOMMERFEST. Iată ce ne scrie Florin Grigoraş, liderul formaţiei: “Piaţa a fost plină, foarte mulţi saşi plecaţi din Transilvania, români, dar şi turişti de tot felul. Am întâlnit mulţi prieteni plecaţi din ţară de mult timp: amintiri, multă bere. Lumea se bucura să audă muzică românească bună. Nu am putut să ne întindem prea mult noaptea la “poveşti” pentru că a doua zi a trebuit să plecăm cât mai devreme în Olanda, la Deventer. Am ajuns acolo la ora 16 şi la 17,30 am urcat pe scenă. Am susţinut un recital de o oră în încheierea unui concert organizat de Primăria Deventer cu formaţiile olandeze care vor cânta o săptămână la Sibiu în august (Deventer-ul este înfrăţit cu Sibiul). Am cântat piesele noastre şi trei cover-uri. O scenă cochetă aşezată pe malul unui râu, lumea interesată de muzică, distracţie (când am ajuns noi a ieşit soarele, după o săptămână de ploaie). Am stat la Deventer trei zile, am vizitat şi Amsterdamul. Sâmbătă am plecat la Luxemburg, unde am cântat la festivalul ROCK UM KNUEDLER 2007. Am fost invitaţi cu proiectul nostru HERMANNSTADT ROCK – Rickz Dandel, Elvin Dandel şi Riff. Am susţinut un recital de 45 min. Public foarte bun, avizat. Oraşul superb. Şi ca totul să fie în regulă, la întoarcere, într-un orăşel din Germania – Abenberg – am fost la un concert visat de 40 ani: JOHN FOGERTY – cum scria pe afiş – omul, chitara şi vocea de la Creedence Clearwater Revival. Nu spun decât că a intrat direct cu Travellin’ Band, în gama originală Fa major, la 62 de ani! Long live rock and roll.”

RIFF SHOW-SERVICE
str. Putnei nr.23A, 550410, SIBIU, ROMANIA
Manager turneu
Dani Luca
tel: 0743 095 706
contact:
riffgrup@gmail.com
riffro@yahoo.com
Designed by Stancu Bogdan 2004-2016 toate drepturile rezervate RIFF SHOW-SERVICE